Papa en mama in het mooie Afrika

22 oktober 2019 - Viljoenskroon, Zuid-Afrika

Jeeeeej, papa en mama zijn er!!!! Op woensdagochtend ben ik eerst nog wezen werken bij de kleintjes maar papa en mama zouden in de middag aankomen dus heb ik op ze gewacht. Om half 3 kwamen ze aan in het mooie viljoenskroon. Ze slapen hier in een B&B tegenover waar ik slaap. Na een lange reis hebben we eerst even bijgekletst daarna heb ik ze vast een deel van het dorpje laten zien. Het is super leuk om eindelijk aan ze te kunnen laten zien hoe ik hier leef en wat ik hier allemaal doe. In de avond hebben we lekker met z’n alle thuis gegeten. De volgende ochtend ben ik met de meiden mee gaan schilderen want dit wilde ik natuurlijk niet missen. Papa en mama hebben een beetje uitgerust en zijn daarna bij ons komen kijken. In de middag zijn we in Parys wezen lunchen, heeel lekker. In de avond hebben we weer met z’n alle gegeten en lekker gekletst. Op donderdagochtend heb ik ze nog snel onze kleine vriendjes laten zien en toen vertrokken we naar Pilansberg voor 3 nachten, dit is een natuurpark met wilde dieren (maar we zijn veilig op de plek waar we slapen hoor). Hier hebben we elke dag een safari gedaan en jaa dit bleef elke dag leuk. Verder hebben we lekker gegeten, bij het zwembad gelegen en natuurlijk veel gekletst.

Zondag kwam we weer aan in het mooie viljoenskroon. We zijn die middag naar de lionfarm geweest. Hier worden leeuwen gefokt en daarna uitgezet naar verschillende plaatsen. Dit was echt heel leuk en vooral de kleintjes 2 maanden! In de avond nog gezellig met z’n alle gegeten maar maandagochtend was het toch weer tijd voor het afscheid. Doei papa en mama zie jullie over ongeveer 4 weekjes weer! Gelukkig gingen we daarna naar onze kleintjes dus was ik weer snel opgevrolijkt 😛 Dinsdag zijn we ook nog bij de kleine schatjes geweest. Woensdag was het weer tijd om te schilderen. We zijn vandaag super ver gekomen dus nu kan ik jullie laten zien wat we aan het maken zijn (dit zet ik onder het mapje huis ebenhaeser) We zijn allemaal best trots op wat we hebben gemaakt en de mensen zijn er ook erg blij mee! Voor het weekend nog 2 dagen bij de kleine boefjes geweest. Vrijdagavond zijn we in potch op stap geweest. Dit was erg leuk! Zaterdag hebben we lekker een dagje huis gechillt en onze serie natuurlijk weer een seizoen verder gekeken 😉 Zondag was er in de kerk een soort vormsel van Tjaart. Daarna lekker met de familie van corne thuis rugby gekeken en lekker gezwommen!

Maandag afscheid genomen van de boefjes want dinsdagochtend gaan we met z’n 4e voor een week naar Kaapstad! In m’n volgende blog kunnen jullie dus daarover lezen. Tot de volgende keer!

1. Gerla van Vugt:
    28 oktober 2019
    Leuk: je familie op bezoek!