Suncity

7 oktober 2019 - Sun City, Zuid-Afrika

Maandag waren we rond 3 uur weer in het mooie Viljoenskroon. Deze dag hebben we gebruikt om bij te komen van het leuke weekendje. Dinsdag stond er weer een dagje bij onze kleintjes op de planning. Deze hadden we natuurlijk best wel een beetje gemist. Omdat het vakantie was geweest waren niet alle kinderen bij het hospice. De ouders kunnen namelijk af en toe de kinderen thuis houden. Maar dat mocht de pret niet drukke, we hadden weer druk geknuffeld, gedanst en natuurlijk gekletst (wat we er van kunnen verstaan). Woensdagochtend was het weer tijd om te gaan opknappen bij huis ebenhaeser. De muur hadden we vorige week wit geschilderd dus vandaag gingen we de schets erop zetten. Ik houd  het nog een verrassing voor jullie wat we gaan schilderen 😛

Woensdagmiddag zijn we, na wat startproblemen van de auto, vertrokken naar Suncity. Het is een prachtig resort waar we veel dingen kunt doen. Rond de avond kwamen we aan. Nadat we Dries hadden bedankt voor de lift en hadden uitgezwaaid konden de 5 dagen vakantie beginnen. Eventjes settelen en daarna lekker gaan eten. De rest van de avond hadden we doorgebracht in ons huisje. Donderdag hebben we de hele dag doorgebracht bij de valley of waves (een soort waterpark) met 30 graden 😍. De avond weer lekker bij ons huisje doorgebracht want de volgende dag ging de wekker om half 5. We gaan op safari!! Wat was dat leuk zeg. We begonnen onze safari goed want na een kwartier rijden liep er ineens een leeuw langs onze auto! Ook hebben we een olifant, giraffe, zebra’s, impalla’s, koedoe’s, krokodil, nijlpaard en neushoorns gezien. Om 10 uur waren we weer terug bij ons huisje. Even wat gegeten en weer op naar de valley of waves. Weer lekker uiteten geweest en daarna bij ons huisje wat leuke spelletjes gedaan 🥂

Volgende dag proberen uit te slapen, dat hoort natuurlijk ook bij een vakantie, helaas mislukt. Om 9 uur zaten we allemaal al weer aan het ontbijt. Na het ontbijt gingen we naar, ja je raadt het al, valley of waves. Die avond op stap geweest, was erg gezellig. Je mag raden waar we onze laatste dag hebben doorgebracht. Nog lekker uiteten geweest en maandagochtend werden we weer opgehaald door Dries om lekker naar huis te gaan. Smiddags nog naar de kleintje geweest want die miste we natuurlijk alweer een beetje. Morgenmiddag komen papa en mama aan. Maar daar kunnen jullie over lezen in m’n volgende blog, groetjes!

1. Carine:
    7 oktober 2019
    Leuk om jou reisverslag te lezen Liene! En wat gaaf wat je daar allemaal gezien hebt. Veel plezier met de komst van jullie pap en mam, gr. Carine
  2. Gerla van Vugt:
    8 oktober 2019
    Genieten met elkaar deze week!
  3. Riette:
    16 oktober 2019
    Hey Liene
    Wat leuk om je verhalen te lezen
    Ben benieuwd naar je volgende blog
    Heeeeel veeeeeel plezier
    Groetjes Walter en Riette